איסלאם קיצוני בדנמרק • נתניהו: "הטרור צפוי להמשך, בואו לישראל"

    גואל ועקנין No Comments on איסלאם קיצוני בדנמרק • נתניהו: "הטרור צפוי להמשך, בואו לישראל"
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לאירועי הטרור בדנמרק שהתרחשו אמש, ושבמהלכן נהרג מאבטח יהודי בכניסה לבית הכנסת.

    נתניהו אמר כי "שוב היכה הטרור של האסלאם הקיצוני באירופה, הפעם בדנמרק. אנחנו שולחים את תנחומינו לעם הדני וגם לקהילה היהודית בדנמרק. שוב נרצחו על אדמת אירופה יהודים רק בגלל היותם יהודים, וגל הפיגועים הזה צפוי להימשך, ובכללו גם התקפות אנטישמיות רצחניות", לדברי ראש הממשלה, "היהודים זכאים כמובן להגנה בכל מדינה ומדינה, אבל אנחנו אומרים ליהודים, לאחינו ואחיותינו: ישראל היא הבית שלכם. אנחנו נערכים וקוראים לקליטת עלייה המונית מאירופה. אני מבקש לומר לכל יהודי אירופה, ויהודים באשר הם: 'ישראל היא הבית של כל יהודי', אמר נתניהו.

    "היום אנחנו נביא לממשלה תכנית לעידוד קליטת עלייה מצרפת, בלגיה ואוקראינה בסך של 180 מיליון שקל. אנחנו נביא בהמשך עוד תכניות. ליהודי אירופה, ליהודי העולם, אני אומר: 'ישראל מחכה לכם בזרועות פתוחות'.

    שר החוץ, אביגדור ליברמן, הגיב לאירוע הטרור בדנמרק ואמר כי ״שרשרת ארועי הטרור בקופנהגן, בבית הכנסת ובכנס להגנת חופש הביטוי, מוכיחה את מה שאמרנו במשך כל השנים, שישראל והיהודים סופגים את הטרור הזה קודם כל משום שהם קו החזית במלחמה שמנהל הטרור נגד המערב והעולם החופשי כולו״.

    לדבריו, ״הקהילה הבינ״ל כולה צריכה שלא להסתפק בהכרזות ובעצרות נגד הטרור הזה אלא להתנער מכללי הפוליטקלי-קורקט ולקיים מלחמת חורמה של ממש נגד הטרור האיסלאמי ושורשיו״.



    0 תגובות